انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

آبفای تهران برای کاهش هدررفت آب دست به دامان خارجی‌ها شد

شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای کاهش هدررفت آب که به گفته این شرکت آب بدون درآمد نامیده می شود با شرکت فرانسوی "سوئز" تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای کاهش هدررفت آب که به گفته این شرکت آب بدون درآمد نامیده می شود با شرکت فرانسوی “سوئز” تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به‌گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن (ippfa.ir) به نقل از فارس، در حالیکه مقامات مسئول آبفای تهران میزان هدر رفت آب را دقیق اعلام نمی کنند به تازگی تفاهم‌نامه ای در حضور “محمد پرورش” مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران و مسئولان ارشد شرکت فرانسوی سوئز امضا کرده اند که این شرکت در زمینه کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای منطقه یک به 15 درصد طی یک بازه زمانی پنج‌ساله فعالیت کند.

این طرح در ابعاد سه‌گانه فنی شامل طراحی و پیاده‌سازی، مالی شامل تجهیز منابع مالی فاینانس با استفاده از خطوط اعتباری کشور فرانسه و آموزش و نوآوری اجرا می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان تهران این تفاهم‌نامه را سندی برای رسیدن به یک نقطه مشترک در زمینه انجام فعالیت‌های آتی در حوزه آب بدون درآمد عنوان کرد و گفت: ما در نخستین روز اجرای برجام نخستین تفاهم‌نامه همکاری در زمینه آب را با یک شرکت معتبر بین‌المللی امضا کردیم و امیدواریم با توجه به برداشته‌شدن تحریم‌ها منابع مالی این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق فاینانس تامین شود.

پرورش اضافه کرد: این طرح در ابتدا به صورت آزمایشی در شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران اجرا خواهد شد و در صورت اجرای موفقیت‌آمیز آن در آینده در دیگر نقاط تهران نیز اجرا می‌شود.

او ادامه داد: امیدواریم این طرح به الگویی متعالی برای دیگر شرکت‌ها در سطح کشور بدل شود.

مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به پیشینه آبفای استان تهران و شرکت سوئز در زمینه اجرای طرح‌های مشابه اظهار داشت: هر دو شرکت سوابق دیرینه و درخشانی در زمینه اجرای طرح‌های بهره‌برداری دارند و امیدواریم اجرای این طرح به کاری ماندگار در سطح خاورمیانه بدل شود و شهر تهران با اجرای این طرح بتواند در زمینه کاهش آب بدون درآمد با کلان‌شهرهای بزرگ دنیا رقابت کند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، این تفاهم‌نامه در سفر  پیش روی حسن روحانی رئیس جمهوری به کشور فرانسه با مدیران شرکت سوئز مبادله خواهد شد.

نکته ای که در این خصوص حائز اهمیت است این است که آیا شرکتهای داخلی توانایی انجام کاهش هدررفت آب را ندارند که برای این موضوع نیز با خارجی ها تفاهمنامه امضاء می شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت