انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی باحضور وزیر نفت و رییس مجلس

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، امروز شنبه (١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه‎ های بین المللی تهران آغاز به کار کرد

آیین گشایش رسمی بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران همزمان با نخستین روز برگزاری نمایشگاه،  امروز ١۶ اردیبهشت ماه از ساعت ١٠ صبح تا ١٢ ظهر با حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی، مدیران صنعت نفت و نمایندگان شرکتهای بین المللی در سالن میلاد برگزار شد.
 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز بهکار کرد.
بر پایه این گزارش، با توجه به اینکه بسیاری از شرکتها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعهای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١۶ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ۵٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ۵٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا حضور دارند.
 کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت میکنند و شرکتهای معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفهیا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر میشوند.
 در بخش خارجی، شرکتهای آلمانی با دراختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینیها بیشترین تعداد شرکتهای حاضر را به خود اختصاص دادهاند.
 نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکتکنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار میآید؛ از لحاظ تعداد شرکتهای خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبههای بعدی قرار دارند.
 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز شنبه (١۶ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار و عصر روز سهشنبه (١٩ اردیبهشتماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت