انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

آفریقا و آمریکا بازارهای نوظهور پتروشیمی ایران

مدیر عامل پتروشیمی جم با اشاره به صادرات 75 درصد از محصولات این مجتمع پتروشیمی به چین از آفریقا و آمریکای جنوبی به عنوان بازارهای نوظهور محصولات پتروشیمی ایران نام برد.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از عصر اقتصاد ازستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، حسین میرافضلی در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست با بیان اینکه مجتمع پتروشیمی جم دارای واحدهای تولیدی گوناگون با ویژگی‌های خاص است که از آن جمله می‌توان واحدهای الفین، پلی‌اتیلن سنگین، پلی‌اتیلن خطی، بوتادین و … را نام برد، گفت: ضمن آنکه ایفای نقش برجسته در زنجیره طرح‌های مگاسایز منطقه ویژه اقتصادی پارس، توانسته سهم خود را در بازارهای منطقه و جهان کسب کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با تاکید بر اینکه پتروشیمی جم یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خصوصی شده در کشور ما است، اظهار داشت: پتروشیمی جم در آبان ماه سال 1390 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و سهام آن برای اولین بار در شهریور سال 1392 در بازار دوم فرابورس عرضه شد. این شرکت برای سال مالی منتهی به اسفند 1392 حدود 149 میلیارد تومان سود میان سهامداران خود توزیع کرد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های پتروشیمی حاضر در بورس است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت