انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

احتمال کاهش قیمت محصولات پتروشیمی در بازارهای جهانی

با ورود پلیمرهای آمریکایی به بازار، موج جدید قیمت‌شکنی‌ محصولات پتروشیمی کشورها آغازمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از خبرگزاری مهر، قائم‌مقام انجمن کارفرمایی پتروشیمی، از آمریکا به‌عنوان تهدید جدید بازار جهانی پتروشیمی یاد کرد و گفت: با ورود پلیمرهای آمریکایی به بازار، موج جدید قیمت‌شکنی‌ محصولات پتروشیمی کشورها آغازمی‌شود.

فریبرز کریمائی در ادامه پیرامون ظهور کشورهای جدید در بازار به‌عنوان تولید و صادرکننده محصولات پتروشیمی و پلیمری، گفت: ایالات متحده آمریکا با توجه به افزایش ظرفیت تولید گاز طبیعی از ذخایر نامتعارف خود به یک تهدید جدید برای بازار جهانی پتروشیمی تبدیل خواهد شد.

قائم‌مقام انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران با اعلام اینکه هم‌اکنون با افزایش تولید گاز از ذخایر نامتعارف و شیل‌گس‌ها در آمریکا این کشور از خوراک کافی برای توسعه صنایع پتروشیمی و پلیمری بهره مند شده است، تصریح کرد: همزمان با افزایش تولید گاز طبیعی در آمریکا، سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ به منظور افزایش تولید محصولات پتروشیمی در آمریکای شمالی افزایش یافته است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت