انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

ارائه یک مقاله ایرانی در کنفرانس دوسالانه جهانی لوله و اتصالات پلیمری

مقاله علیرضا صحاف امین، از گروه صنعتی وحید در کنفرانس دوسالانه جهانی لوله و اتصالات پلیمری ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، کنفرانس دوسالانه جهانی لوله و اتصالات پلیمری، 12 الی 14 سپتامبر 2016 در شهر برلین آلمان برگزار می شود.

این کنفرانس که به صورت دوسالانه و در یکی از کشورهای پیشرفته جهان برگزار می شود، آخرین بار (2014) در شهر شیکاگو آمریکا برگزار شده و در این دوره شهر برلین آلمان میزبان این کنفرانس خواهد بود.

 

 

 

شایان ذکر است در این کنفرانس 100 مقاله متنوع در مورد مواد اولیه، لوله های پلیمری و کاربری های آنها با حضور 450 کارشناس و متخصص از 40 کشور جهان ارائه می شود.

همچنین از منطقه خاورمیانه، ترکیه و کشورهای مشترک المنافع، امارات متحد با 4 مقاله از شرکت BOROUGE، عربستان با یک مقاله از SABIC در این کنفرانس حضور دارند.

علیرضا صحاف امین، مدیر فنی گروه صنعتی وحید نیز با مقاله خود در مورد اجرای سیستم گرمایش و سرمایش کفی با استفاده محصولات تولید ایران از لوله های PE-Xa و کلکتورهای پلیمری مدفون PP-RCT به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس جهانی لوله و اتصالات پلیمری شرکت خواهد کرد.

 

جهت دریافت مقاله اینجا را کلیک کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت