انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

ازسرگیری تولید یک مجتمع پلی‌پروپیلنی شرکت توتال

فعالیت یک مجتمع پلی‌پروپیلینی متعلق به شرکت توتال پتروکمیکال با ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون تن پلی‌پروپیلن ازسرگرفته شد.

به گزارش خبرگزاری پلاتس، شرکت توتال پتروکمیکال طی نامه‌ای که به دست موسسه اس‌اند‌پی گلوبال پلاتس رسیده است، اعلام کرد: شرکت پالایش و پتروشیمی توتال آمریکا تولیدکننده انواع پلیمر در ایاالات متحده تولید در واحد تولید پلی‌پروپیلن لاپورته در ایالت تگزاس را ازسر گرفته است.

در نامه شرکت پالایش و پتروشیمی توتال آمده است: تولید این واحد پلی‌پروپیلینی که به‌دلیل اعلام شرایط فوق‌العاده فعالیتش متوقف شده بود، ازسرگرفته شد.

تولید محصولات پلی‌پروپیلن کوپلیمر این مجتمع از 17 دسامبر سال گذشته میلادی در شرایط فوق‌العاده به سر می‌برد و پیش‌تر اعلام کرده بود که از سرگیری فعالیت این مجتمع برای ششم فوریه برنامه‌ریزی شده بود در حالی که پیش‌تر قرار بود 31 ژانویه باشد.

شرکت پالایش و پتروشیمی توتاال پیش‌تر اعلام کرده بود که انتظار دارد در اوایل آوریل امسال به تولید عادی خود بازگردد.

طبق داده‌های بخش تحلیل موسسه پلاتس، این مجتمع در مجموع یک میلیون و 150 هزار تن ظرفیت تولید سالانه پلی‌پروپیلن را داراست.

در نامه شرکت پالایش و پتروشیمی توتال آمده است که مجتمع پتروشیمی لاپورته در تگزاس محصول اصلی را با واحد پلی‌پروپیلن تولید می‌کند.

 

منبع:نیپنا

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت