انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اصلاح شبکه و انشعاب‌های فرسوده آب در شهرستان قدس

مدیر امور آبفای شهرستان قدس از اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده خیابان شهید آشتیانی و شهید محمدی به طول 900 متر در این شهرستان خبر داد.

مدیر امور آبفای شهرستان قدس از اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده خیابان شهید آشتیانی و شهید محمدی به طول 900 متر در این شهرستان خبر داد.

مهدی شمس‌آبادی در گفت‌وگو با فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در مورد ساماندهی مسیرهای با تراکم حوادث بالا در سطح شهرستان قدس جهت کاهش حوادث و جلوگیری از هدررفت آب، اجرای عملیات اصلاح و بازسازی 7 کیلومتر خطوط فرسوده در اولویت اجرائی این امور قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا عملیات اصلاح شبکه و انشعابات خیابان آشتیانی واقع در 20 متری ولی‌عصر (ع) به طول 400 متر و خیابان شهید محمدی به طول 500 متر با سایز لوله 160 پلی‌اتیلن آغاز شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قدس در پایان با اشاره به اینکه به دلیل سنگی بودن بستر خیابان‌ها، این پروژه در اولویت کاری قرار گرفته است، متذکر شد: 6 کیلومتر باقی‌مانده اصلاح و بازسازی شبکه در برنامه‌ریزی‌های آتی در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهرستان انجام می‌شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت