انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

افتتاح آبرسانی به ۴۸ روستای روستای لرستان با حضور وزیر نیرو

فاز اول مجتمع بزرگ آبرسانی کهمان الشتر با حضور چیت چیان وزیر نیرو، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مهندس علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در این خصوص گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر ۴۸ روستای استان آبرسانی می‌شوند که شامل ۱۳ روستا در الیگودرز، ۷ مورد در بروجرد، دلفان ۱۱مورد، سلسله ۱۳مورد، دورود ۲ مورد و دوره چگنی یک مورد است.

وی با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان در این طرح‌ها هزینه شده است، اضافه کرد: با عملیاتی شدن این طرح‌ها، ۱۱ هزار و ۲۴۲ روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: امروز و به نمایندگی از سایر روستاها فاز اول مجتمع بزرگ آبرسانی کهمان الشتر به بهره‌برداری می‌رسد و با اجرای کامل این طرح ۴۱ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با اشاره به این طرح گفت: این پروژه از سال ۹۲ شروع شده و تا ۹۸ به اتمام خواهد رسید و اعتبار کل آن ۲۰ میلیارد تومان است.

 

وی بیان کرد: در فاز اول طرح که آبرسانی به ۶ روستا است، ۲۳۰۲ نفر تحت پوشش آب شرب سالم قرار می‌گیرند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت