انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

الزام تولیدکنندگان به ثبت موجودی در سامانه انبارها

معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان باید موجودی کالا و ذخایر تولیدی خود را در سامانه انبارها ثبت کنند، گفت: عدم ثبت اطلاعات به معنای احتکار، اختفاء، قاچاق و عرضه خارج از شبکه است.
عباس تابش

عباس تابش با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی و با توجه به افزایش قیمت بنزین، هیچ یک از تولیدکنندگان اجازه افزایش قیمت را نخواهند داشت، گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، به دقت رفتار تولیدکنندگان و واردکنندگان در عرضه کالاها را رصد خواهد کرد و بر این اساس، تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان مکلف به اعلام موجودی خود در سامانه «جامع انبارها» و «اعلام موجودی کالا» هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بر این اساس تمامی افرادی که کالا در اختیار دارند و مازاد بر مصرف این کالاها را نگهداری کرده‌اند، باید اطلاعات خود را در دو سامانه مذکور به ثبت برسانند؛ چرا که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد عمل شده و هر کالایی که اعلام موجودی آن در سامانه صورت نگرفته باشد را به معنای احتکار، اختفا، عرضه خارج از شبکه و قاچاق در نظر خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: بر این اساس به تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان تاکید می شود همواره موجودی کالاهای خود را در این سامانه اعلام کنند؛ چراکه اگر کالایی خارج از ثبت در سامانه‌ها کشف شود، ضبط شده و به جرم اختفا، احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق، تحت کلید دولت قرار می گیرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت