انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

انتخابات داخلی هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

اولین جلسه هیأت مدیره دوره ششم انجمن با محوریت انتخابات داخلی هیأت مدیره انجمن ، امروز دوشنبه 25/9/96 از ساعت 11الی 13 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ،در نخستین جلسه هیأت مدیره دوره ششم انجمن ،انتخابات داخلی برگزار گردید که براین اساس مهندس بیوک صحاف امین به عنوان رییس هیأت مدیره انجمن انتخاب شد و همچنین با عدم پذیرش سمت نایب رییس از سوی  مهندس محسن جمالیان، مهندس علی اصغر کشتکاران ، عنوان نایب رییس هیأت مدیره انجمن را عهده دار گردید.

گفتنی است، مهندس جمالیان در روز مجمع نیز انصراف خود را از انتخابات اعلام کرد که در روز مجمع با مخالفت اکثریت حضار مواجه گردید، وی حضور در هیأت مدیره را نیز به دلیل احترام به آراء اعضا اعلام کرد.

همچنین بابک دیانت پی ، عضو جدید هیأت مدیره، بعنوان خزانه دار انجمن برگزیده گردید.

در اولین نشست هیأت مدیره، مقررگردید تا سلسله جلسات هیأت مدیره بصورت موقت ، هرهفته و در روزهای دوشنبه از ساعت 13 الی 16 برگزار گردد.

 

همچنین در این جلسه تصویب شد تا در صورت  عدم تحقق اخذ مجوز از سوی مجری نمایشگاه آبیاری سال گذشته تا زمان مقرر، نسبت به معرفی برگزارکننده جدید ، اقدامات لازم صورت گیرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت