انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

ایران پلاست یازدهم، تبلور تعامل با دنیا

یازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست که ازروز یکشنبه دوم مهرماه آغاز و تا روز چهارشنبه 5مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، یازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست که ازروز یکشنبه دوم مهرماه آغاز و تا روز چهارشنبه 5مهرماه ادامه دارد ، دراین دوره با اتفاقات خوبی همراه شده است ، این نمایشگاه که باحضور جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، زنگنه وزیر نفت و شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی، افتتاح شد با حضور 23 کشور خارجی (16 کشور از آسیا)، 600 شرکت داخلی در 20 سالن در فضایی بالاتر 35 هزار متر مربع درحال برگزاری است که یکی از اتفاقات خوب این رویداد را حضور شرکت های اروپایی در این نمایشگاه می توان برشمرد.

در حاشیه این نمایشگاه باچند تن از غرفه گذاران فعال در حوزه صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن مصاحبه کردیم که در ادامه همراه با گزارش تصویری  از ایران پلاست یازدهم از نظر می گذرانید .

 

 

 

 

 

 نادرخرازی امین – شرکت صارم ماشین

نادرخرازی امین هستم مدیرفروش شرکت صارم ماشین.شرکت صارم ماشین تولیدکننده ماشین آلات خطوط لوله  های پلیمری از قبیل  لوله های polyetilen,pvc,pvrc   و لوله های آبیاری قطره ای و لوله های کاروگیت ، می باشد.

همچنین کارخانه ما در استانبول با متراژ 7000مترمربع واقع شده است و تمامی تولیدات نیز توسط صارم انجام می شود به جز قطعات اصلی که آن ها هم از شرکت های معتبر اروپایی تامین می شوند.

صارم در ایران پیشینه طولانی مدتی دارد و با شرکت های بزرگ تولیدکننده لوله های پلی اتیلن همکاری های متعددی داشته است و این افتخار بزرگی برای این مجموعه می باشد.

باتوجه به مشکلات کم  آبی و مبحث انتقال آبهای مرزی و همچنین مساعد بودن شرایط تولید برای تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن ، اکثر کارخانجات درصدد این هستند که خطوط خود را بروزرسانی نمایندو یا اینکه خطوط جدید را به سیستم خود اضافه کنند.

دراین راستا ، هدف شرکت صارم ماشین نیز این هست که بهترین خطوط و تکنولوژی ها را در بازار ایران عرضه کندو امیدواریم که این حرکت به بهبود روزافزون این صنعت کمک نماید، همچنین در حال حاضر یکسری از تکنولوژی های جدید آبیاری قطره ای را در این مجموعه مشاهده می کنید که بعنوان مثال دستگاه آبیاری قطره ای نانو دریپ ما با توجه به مشکل کم آبی که در کشور وجود دارد ، این دستگاه می تواند راهگشا باشد.

از طرفی دستگاه های چینی بواسطه کیفیت نازلی که دارند نمی توانند رضایت صنعتگران ایرانی را جلب نمایند و همچنین تهیه دستگاه های اروپایی هم به دلیل قیمت بالا ، برای صنعتگران مقدور نیست و به همین دلیل صارم ماشین سعی دارد تا به کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب این خلاء را تا حدودی پر کند.

صارم ماشین به بیش از 38 کشور دنیا ، خطوط تولید را عرضه کرده است که انگلستان، نروژ ، استرالیا ،عربستان سعودی ، روسیه و دیگر کشورها نیز جزو مشتریان ما هستند.

بنده بعنوان مدیرفروش این مجموعه ، به مشکلات امروز تولیدکنندگان این صنعت واقفم ومدام اتفاقات پیرامون این صنعت را رصد می کنم ، همچنین نامه های رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن را که به رییس جمهور و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت نوشتند،  مطالعه کردم که به خوبی مشکلات این صنعت را تشریح کرده بودند ، طبیعتا باید با دقت نظر مسولان این مشکلات ، مخصوصا مشکل تامین مواد اولیه مرتفع گردد.

بیش از پنج دوره درنمایشگاه ایران پلاست حضور داشتیم ، همچنین روز اول هم برای ما خوب بود و امیدواریم که روزهای آتی هم بهتر از این باشند، ما هم با تمام توان در این نمایشگاه حضور داریم و امیدواریم که بعد ازاین نمایشگاه وضعیت بازار برای ما بهتر از گذشته بشود.

 

 

 

 

 

علی حجار- شرکت nuppi  ایتالیا

علی حجارهستم ، مدیرصادرات بخش خاورمیانه شرکت nuppi  ایتالیا .

ما یکی از کمپانی های بزرگ ایتالیایی هستیم که لوله و اتصالات پلی اتیلن را برای توزیع شبکه های آب و گاز تولید می کنیم، کوپلرهای الکترو فیوژن را تا 1متر تولید می کنیم و ما بقی اتصالات را تا سقف 630 میلیمتر تولید می کنیم.

بازار ایران بازار بسیارخوبی است و ما بدنبال یک موقعیت خوب درایران می گردیم،شرکت های ایرانی شرکت های بسیارخوبی هستند و کار آنها از لحاظ کیفیت بسیار مطلوب است ولی ماهم به دنبال این هستیم که فعالیت خود را در این منطقه توسعه بدهیم.

نمایشگاه ایران پلاست ، نمایشگاه بسیار خوبی است و ایرانی ها به دیگر کشورها یک نگاه مثبت و تعاملی دارند و همانطور که می بینیم ، از سایر کشورهای دنیا در این نمایشگاه حضور دارند.

برای اولین بار است که در ایران پلاست حضور داریم ولی بطور کلی دومین باراست که به ایران می آیم، از حضور در این رویداد بسیار خوشحالم و از مردم مهمان نواز ایران نیز تشکر ویژه دارم.

 

 

 

 

 

مرتضی رنگرز- شرکت البرز ماشین جی

البرز ماشین جی با 25 سال سابقه در تولیدماشین آلات پلیمری ایران بعنوان اولین سازنده  خط نوارهای آبیاری قطره ای ، اولین سازنده کالیبرهای تنظیم شونده در ایران است .

در حال حضر ما خطوط تولید لوله های پلی اتیلن از سایز16 تا سایز 1200  را با گریدهای مختلف تولید می کنیم و همچنین خط نوارهای آبیاری قطره و خط pvc ازدیگر تولیدات ماست.

باتوجه به پروژه های آبرسانی که در دشت های کشور در حال انجام است، شرکت ما نیز از نظر سفارشات در وضعیت خوبی قرارداردو سعی ما براین است که با کشورهای اروپایی وارد رقابت شویم و دوست داریم که باعث بهبود فعالیت مشتری های خود باشیم.

ما اکثر دوره های ایران پلاست را حضور داشتیم و البته نمایشگاه ایران پلاست دراین دور نسبت به ادوار گذشته مزیتی که دارد این است که برندهای خوب اروپایی هم در این دوره شرکت کردند و این برای شرکتن های ایرانی هم ، انگیزه ایجاد می کندو این ایده آل  است چراکه حداقل اگر بناست که ارز از کشور خارج شود باید یک تکنولوژی خوب وارد کشور شود

در پایان از شما تشکر می کنم و این نکته نیز ناگفته نماند که انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن یک رویکرد حمایتی از اهالی این صنعت دارد و بنده به مسولان و بازرسان این انجمن خسته نباشید می گویم .

 

 

گزارش تصویری از ایران پلاست یازدهم

 

 

 

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت