انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بارسلونا، مشتری پتروشیمی ایران شد

هیاتی از شرکت بارسلونای اسپانیا با حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفتگوهایی را به منظور امضای قرارداد خرید برخی از محصولات پتروشیمی و پلیمری از ایران آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از فارس، مجید باطن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور نمایندگان شرکت بارسلونای اسپانیا در دهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: نمایندگان این شرکت اسپانیایی به دنبال خرید برخی از محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری از ایران هستند.

مدیر بازار و روابط بین‌الملل انجمن صفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران با اعلام اینکه نمایندگان شرکت بارسلونای اسپانیا به دنبال امضای قرارداد خرید برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک و سنگین، پروپیلن و پلی پروپیلن از شرکت‌های پتروشیمی ایران هستند، تصریح کرد: قرار است به زودی مذاکرات نهایی بین برخی از شرکت‌های پتروشیمی ایران و این شرکت اسپانیایی به منظور توافق و امضای قرارداد فروش انجام شود.

این مقام مسئول، تاکید کرد: شرکت‌های پتروشیمی ایران با توجه به تامین کامل نیازهای داخلی از ظرفیت مازاد برای عرضه و صادرات انواع محصولات پلیمری و پتروشیمی به شرکت‌های اروپایی و آسیایی از جمله بارسلونای اسپانیا برخوردار هستند.

برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی، تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به عدد بی‌سابقه 25 کشور رسیده به طوری‌که تاکنون شرکت‌هایی از آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چک، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

در حال حاضر حدود 8000 متر مربع از فضای نمایشگاه به متقاضیان خارجی و حدود 17000 مترمربع به متقاضیان داخلی واگذار شده و در مجموع حدود 500 شرکت خارجی و 400 شرکت ایرانی در این گردهمایی حضور یافته اند.

این در حالی است که در دهمین نمایشگاه ایران پلاست، حضور و بازدید 200 تاجر و بازرگان از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، عراق، بنگلادش، سوریه، قزاقستان، چین، ترکیه، سریلانکا، میانمار (برمه)، جمهوری آذربایجان، تونس، کنیا، بلاروس و امارات متحده عربی و ارمنستان قطعی شده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت