انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بازار متعادل پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی

معاملات پلی پروپیلن ها امروز در بورس کالای ایران با آرامش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، دیروز اکثر پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی عرضه شده در بورس کالا با حجم تقاضای متعادلی روبه رو شدند و تنها تعداد محدودی از کالاها تقاضایی بیش از عرضه داشتند.

 

 

پلی پروپیلن شیمیایی RP۳۴۰Rپلی پروپیلن جم به میزان ۴۴۰ تن عرضه و ۲۰۰۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۷۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۳۹ تومان رقم خورد.

 

 

در این بین محصولاتی همچون پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R ، پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰L و پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸Rجم، پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰و پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پلی نار تقاضایی کمتر از عرضه داشتند و با قیمت پایه مورد داد وستد قرار گرفتند.

 

 

همچنین پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ پتروشیمی شازند، پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه هم روز آرامی را پشت سر گذاشته و به ترتیب با حجم های ۸۰، ۶۰۰ و ۹۶ تن و با قیمت پایه خریداری شدند.

 

 

پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۴۰۲ پتروشیمی مهاباد نیز به میزان ۲۴ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۶۹۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

 

 

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J و پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی هم امروز به ترتیب با حجم ۸۴ و ۲۷۳ تن و با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۸۹ تومان مورد معامله قرار گرفتند.

 

 

در همین حال پلی پروپیلن پزشکی V۳۰GA پتروشیمی شازند که به صورت سلف و با حجم ۱۵۰۰ تن عرضه شده بود، ۱۱۱۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۴۱۹ تومان خریداری شد.

 

بخشی از عرضه گریدهای Z۳۰Sو C۳۰S پتروشیمی مارون هم امروز وارد سیستم مچینگ شد و تنها گرید پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C این مجتمع تقاضایی بیش از عرضه داشت، این کالا با حجم ۶۶۰ تن عرضه شد و تقاضایی معادل ۱۵۴۰ تن داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۸۷۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۸۹ تومان رقم خورد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت