انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

برج 80 متری پتروشیمی بوشهر در شرکت آذراب اراک طراحی و ساخته شد

مدیر پروژه تجهیزات پتروشیمی بوشهر در شرکت صنایع آذرآب گفت: برج 80 متری به سفارش پتروشیمی بوشهر به دست متخصصان این شرکت طراحی و ساخته شد و آماده انتقال و نصب در سایت بوشهر است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از ایرنا، ابوالفضل خسروی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برج سه تکه ای با سه کامیون سنگین کش به پتروشیمی بوشهر منتقل می شود و تدابیر امنیتی این محموله نیز با اعزام چندین دستگاه خودروی سبک به عنوان محافظ اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: این برج در مجموع 530 تن وزن دارد و پیش بینی می شود در صورت فراهم بودن همه شرایط این محموله دهم شهریور ماه سال جای به بوشهر برسد.

مدیر پروژه تجهیزات پتروشیمی بوشهر در شرکت صنایع آذرآب بیان کرد: ارزش قرارداد طراحی، ساخت و نصب این برج بیش از دو میلیون یورو است و کار طراحی و ساخت آن یک سال به طول انجامیده است.

وی بیان کرد: ورق های فولادی به کار رفته در این برج عظیم الجثه از کشور آلمان وارد شده اما طراحی و ساخت آن بومی است.

خسروی بیان کرد: هفته گذشته نیز محموله برج جداسازی گاز متان که به صورت کامل در شرکت آذر آب اراک طراحی و ساخته شده بود به پتروشیمی بوشهر منتقل شد.

وی ادامه داد: این برج یک تکه دارای ویژگی های دقت آفرینی در حد بسیار مطلوب در اینترنال(قسمت داخلی) و صرفه جویی زمانی در نصب و راه اندازی نهایی در پتروشیمی بوشهر است.

وی افزود: این برج 200 تنی با 42 متر طول به مدت یک سال در شرکت آذر آب طراحی و ساخته شد.

شرکت صنایع آذرآب اراک از صنایع پیمانکاری عمده کشور است که در سال 1364 در اراک آغاز به کار کرد.

این شرکت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی ،مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت