انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بورس کالا میزبان معامله 36 هزار تن محصولات پلیمری بود

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز میزبان دادوستد 36 هزار و 305 تن محصولات پلیمری بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از شانا، پلی اتیلن‎های ترفتالات بطری و نساجی همچنان از کالاهای جذاب تالار فرآورده‎های نفتی و پتروشیمی هستند و در شرایط رقابتی به فروش رسیدند.

 

پلی اتیلن های ترفتالات، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی استایرن های انبساطی، پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی پروپیلن های نساجی و پی وی سی ها روز سه شنبه(18 آبان) در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در کانون توجه خریداران بوده و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

 

پلی اتیلن ترفتالات بطری گرید ۸۲۱ پتروشیمی تندگویان با حجم عرضه یک هزار و ۲۷۶ تن به میزان سه هزار و ۳۱۱ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا سه هزار و ۲۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم سه هزار و۴۵۳ تومان رقم خورد.

 

پلی اتیلن ترفتالات بطری ۸۴۵ مجتمع پتروشیمی تندگویان هم با حجم ۱۱۰ تن، ۳۸۵ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا سه هزار و ۲۴۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم سه هزارو ۳۵۸ تومان تعیین شد.

 

پلی اتیلن ترفتالات نساجی ۶۴۱ پتروشیمی تندگویان هم با حجم عرضه ۸۱۴ تن، یازده هزار و ۳۸۵ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۳۶ تومان و نرخ خرید آن هم سه هزارو ۱۱۹ تومان بود؛ گرید ۶۴۵ این مجتمع هم با حجم عرضه ۵۵۰ تن پنج هزار و ۱۱۵ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا ۲ هزار و۸۳۶ تومان و نرخ خرید آن هم سه هزارو ۱۹۸ تومان رقم خورد.

 

پلی استایرن‎های معمولی و مقاوم پتروشیمی تبریز هم تقاضای نسبتا خوبی داشتند به طوری که گرید ۷۲۴۰ با حجم عرضه ۷۵۰ تن تقاضایی معادل یک هزار و ۸۴۰ تن داشت؛ قیمت پایه این کالا چهار هزار و ۲۱۹ تومان و با میانگین نرخ پنج هزار و ۲۸۸ تومان معامله شد.

 

گرید ۱۵۴۰ هم با حجم عرضه ۹۰۰ تن به میزان یک هزار و ۳۶۰ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا چهار هزارو ۵۱ تومان و با میانگین نرخ چهار هزارو ۲۰۴ تومان خریداری شد. همچنین پلی استایرن های انبساطی ۲۰۰ و ۳۰۰ نیز امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

 

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۰ هزار و ۶۲۹ تن رقم خورد. حجم عرضه محصولات پلیمری ۳۶ هزار و ۳۰۵ تن و تقاضای آن هم بیش از ۸۶ هزار و ۷۷۶ تن بود.

 

تالار صادراتی بورس کالای ایران همچنین میزبان دادوستد ۳۴۰ تن عایق رطوبتی شرکت های شهربام عایق و تولیدی صنعتی و معدنی پترو فردوس و همچنین سه هزار تن قیر شرکت فرآورده های قیری سیه فام  بود.

 

بورس کالا همچنین دادوستد ۳۱۵ تن قیر و یک هزار تن لوب  کات را در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در کارنامه خود ثبت کرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت