انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بیست و دومین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

بیست و دومین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 29 آبان 97 از ساعت 9 الی 12 در محل انجمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در این نشست که از ساعت 9صبح آغاز و تا ساعت 12 ادامه داشت ، مباحث گوناگونی از قبیل بررسی تعدادی از پرونده های جدید رتبه بندی ، نمایشگاه آبیاری ، ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، برگزاری مجمع عادی سالیانه و دیگر مسایل جاری انجمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

درابتدای این نشست  مقرر گردید تا موضوعات پرونده های رتبه بندی مورد اعتراض ، با حضور سرگروه های بازرسی انجمن و تعدادی از اعضای هیأت مدیره ، مورد بررسی قرارگیرد.

در ادامه این نشست ، با حضور جناب آقای دکتر صدر زاده  مدیرعامل شرکت پروژه های نمایشگاهی ، گزارش کاملی توسط ایشان در خصوص روند برگزاری نمایشگاه ابیاری سال 97 ارایه گردید وهمچنین پیشنهاد دکتر صدر زاده مبنی بر دعوت مهمانان ویژه و برگزاری همایش تخصصی در زمینه روشهای نوین آبیاری مطرح گردید که براین اساس مقرر شد تا با حضور مهندس محسن جمالیان عضو هیأت مدیره انجمن، مهندس علیرضا صحاف امین دبیر کمیته استاندارد و دکترصدر زاده در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی در نمایشگاه آبیاری ،نشست مشترکی برگزار گردد.

در ادامه این نشست ، با حضور مهندس علیرضا صحاف امین دبیر کمیته استاندارد گزارشی در خصوص پروژه های پژوهشی انجمن ارایه شد  و مقرر گردید نامه ای تنظیم و از شرکتهای حاضر در استاندارد دعوت بعمل آید تا در زمینه جذب اسپانسرینگ این پروژه ها اقدامات لازم بعمل آید.

همچنین در پایان این نشست با حضور مدیر امورمالی انجمن ، صورت های مالی سال جاری انجمن تقدیم  هیأت مدیره گردید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت