انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بیش از 30 درصد شبکه انتقال آب آشامیدنی استان سمنان فرسوده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: بیش از 30 درصد شبکه های انتقال آب آشامیدنی دراستان فرسوده و غیرقابل استفاده است.

محمد طاهری روز سه شنبه در نشست خبری در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان، افزود: بیش از 2 هزار و 200 کیلومتر شبکه انتقال آب آشامیدنی در استان وجود دارد که از این مقدار بیش از 700 کیلومتر فرسوده و غیرقابل استفاده است.
وی افزود: برای نوسازی شبکه های انتقال آب استان سمنان بیش از 105 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که به دلیل تحصیص نیافتن اعتبارات استانی، سالانه به میزان فرسودگی شبکه های آبرسانی استان اضافه می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان خاطرنشان کرد:61 میلیون متر مکعب آب از طریق سدها، قنات ها، چشمه و آبهای سطحی آب آشامیدنی در استان تولید می شود.
طاهری با بیان اینکه در سال 95 بیش از پنج هزار انشعاب مشترکان آب در استان ایجاد شد، گفت: برای سال 96 نیز ایجاد بیش از پنج هزار انشعاب دیگر برآورد شده است.
وی اضافه کرد: سمنان هم اکنون با کمبود آب 150 لیتر در ثانیه مواجه است که با حفر چهار چاه، درصدد رفع بخشی از این چالش در این شهرستان هستیم.
طاهری اضافه کرد: بیش از 13 میلیارد تومان برای حفر چهار حلقه چاه و انتقال آب آن برای تامین آب آشامیدنی شهر سمنان درنظر گرفته شده است که تا پایان سال 96 این طرح مهم به بهره برداری می رسد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان تصریح کرد: در سال 95 در بیش از 18 کیلومتر از خطوط انتقال آب استان سمنان عملیات توسعه ای و 30 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه انجام شده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت