انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تجلیل سرپرست جهادکشاورزی از برگزاری دوره های آموزشی انجمن درچهارمین نمایشگاه کشاورزی

مهندس عباس کشاورز در حاشیه افتتاحیه چهارمین نمایشگاه کشاورزی تهران تلاش مضاعف انجمن را در راستای ایجاد فضای آموزشی در نمایشگاه مثبت ارزیابی کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران،

عباس کشاورز در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی،نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری گفت: با وجود تحریم و فشارهای های اقتصادی ظالمانه آمریکا که به کشور تاثیر گذاشته است نمایشگاه امسال از نظر تکنولوژی در سطح بالایی قرار گرفته است.

وی گفت: امسال متخصصان امر با تلاش مضاعفی که کردند در کنار ارائه تکنولوژی ،فضای آموزشی خوبی برای بازدیدکنندگان ایجاد کردند.

کشاورز افزود: مشکلی که درگذشته ها داشتیم بحث آموزش را پیمانکاران انجام می دادند که امسال کسانی که عهده دار ارائه خدمات ، نصب سیستم و مدیریت تکنولوژی هستند عهده دار تربیت تکنسین ، انتقال تکنولوژی و آموزش کشاورزان با تکنولوژی روز بهتر عمل شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال با کمک هایی که دولت کرده و فضای خوبی که ایجاد شده نمایشگاه دارای رشد و توسعه خوبی قرار گرفته و ما بر اساس بررسی کارشناسی در پیشرفت کارها بیش از برنامه در حال حرکت هستیم.

گفتنی است انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در چهارمین دوره این نمایشگاه با برگزاری دوره های آموزشی در زمینه اساندارد نوارهای آبیاری، مطالعه و بازبینی تجارب آبیاری های قطره ای در مزارع کشاورزی ، ملزومات و نوآوری های نوارهای آبیاری قطره ای ، در راستای آموزش و اعتلای سطح علمی فعالان و علاقمندان این حوزه توانسته است مخاطبان زیادی را جذب نماید.

برنامه دوره آموزشی رایگان انجمن در رسانه های رسمی این تشکل، پیشتر اطلاع رسانی شده و هم اکنون در نمایشگاه بین المللی تهران جریان دارد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت