انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تعدیل قراردادها در دست اقدام است

رییس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز طی نامه ای به مهندس حاجعلی رییس هیأت مدیره انجمن در خصوص موضوعات پیگیری شده توسط این انجمن ، پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، عدم عرضه کافی مواد CRP100 B ، موانع تامین مواد خارجی  و پیمان های کالای فاقد تعدیل ، از جمله مشکلات تولیدکنندگان حوزه لوله و اتصالات پلی اتیلن در بخش پروژه های شرکت ملی گاز بوده است.

در همین رابطه با نظر به کمبود عرضه مواداولیه این لوله‌ها در نیم فصل اول سال1401 و همچنین افزایش بی رویه نرخ ارز و تأثیر آن در قیمت پایه مواد اولیه که از سویی با عدم تعدیل در قراردادهای شرکت های گاز استانی موجبات ضرر و زیان تولیدکنندگان طرف قرارداد این بخش را فراهم آورده بود ، مهندس حاجعلی رییس هیأت مدیره انجمن طی نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی گاز ،  با استناد به  بخشنامه  شماره 387103/1/028 مورخ  02/09/1391 پیمانهای صنعت نفت ، تعدیل در قراردادهای این بخش را خواستار شد و همچنین با اشاره به عدم پرداخت به موقع صورت وضعیت ها از سوی شرکت ملی گاز و همچنین کمبود مواد اولیه و افزایش نرخ ارز ،  تمدید در قراردادها و مجاز بودن در تأخیر را خواستار گردید.

جهت مطالعه نامه مهندس حاجعلی اینجا کلیک کنید

در ادامه پاسخ مهندس حمید نجفی، سرپرست امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران را به نامه فوق از نظر میگذرانید ، وی در این نامه  تعدیل قراردادهای خرید کالای را در ویرایش جدید خاطرنشان کرده و همچنین در شرایط موجود اقدام به لحاظ تعدیل در قراردادهای اخیر الذکر را امکان پذیر برشمرده است.

 

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت