انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تمدید مهلت ارائه مستندات مربوط به احراز ارز حاصل از صادرات سال ۹۷

دبیر کمیته اقدام ارزی از تمدید مهلت ارائه مدارک و مستندات مربوط به احراز ارز حاصل از صادرات سال ۹۷تا نیمه مردادماه سال‌جاری خبر داد.

احسان قمری دبیر کمیته اقدام ارزی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در جهت تسهیل و تسریع ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان از طریق تشکیل کمیته اقدام ارزی و کمیته احراز ارز حاصل از صادرات سال ۹۷ اظهار داشت: صادرکنندگان سال ۹۷ که به علل مختلف، تاکنون نتوانسته‌اند نسبت به ایفای تعهدات ارزی این سال اقدام کنند، تا نیمه مرداد ماه سال‌جاری فرصت دارند تا مدارک و مستندات مربوط به احراز ارز حاصل از صادرات سال ۹۷ را ارائه نمایند.

وی افزود: صادرکنندگان می‌توانند صرفا نسبت به ارائه درخواست و مستندات مربوط به درخواست احراز ارز حاصل از صادرات بر اساس مدارک موجود در تارنمای سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir اقدام کرده تا پس از بررسی و احراز ارز حاصل از صادرات، فرآیند ایفای تعهدات ارزی آنان پیگیری شود.

دبیر کمیته اقدام ارزی تاکید کرد: ارسال مدارک و مستندات به معنای ایفای تعهدات ارزی نبوده و نیازمند بررسی در کمیته بند۲ ذیل بخش الف بسته سیاستی بازگشت ارز حاصل از صادرات است تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
قمری در پایان ضمن تشکر از مراجع قضایی، جهت منع تعقیب موقت صادرکنندکان معرفی شده به قوه قضاییه با هدف ایفای تعهدات ارزی و با توجه به مسئولیت تعیین شده جهت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مجموعه فوق‌الذکر درخواست کرد پیگیری لازم جهت تمدید منع تعقیب این دسته از صادرکنندگان تا نیمه مرداد ماه ۱۴۰۰را مبذول دارد.

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت ارائه به کمیته اقدام ارزی اینجا کلیک کنید

 

منبع:سازمان توسعه تجارت ایران

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت