انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تولید سالانه 30 هزار تن لوله پلی‌اتیلن در کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: واحدهای تولیدی کرمانشاه ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن لوله پلی‌اتیلن را دارند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از ایسنا، «نعمت‌الله حقیقی» در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از وجود 13 واحد تولیدکننده پلی‌اتیلن در کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: از این تعداد سه واحد نیمه فعال و دو واحد راکد است و هشت واحد دیگر فعال هستند و بیش از 30 هزار تن لوله پلی‌اتیلن در سال تولید می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معتقد است، این واحدها توان تأمین نیازهای استان را دارند، اما باید حمایت شوند. برای مثال شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و یا شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی برای امور خود از این واحدها خرید کنند.

به گفته این مسئول، این واحدها نیز باید بکوشند درجه و استاندارد خود را افزایش دهند تا بتوانند در مناقصات شرکت کنند.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز با اشاره به نیاز استان به لوله پلی‌اتیلن، از واحدهای تولیدی این بخش خواست بر اساس نیازی که استان با توجه به اجرای پروژه‌های کشاورزی و سامانه گرمسیری دارد خود را به استانداردهای درجه بالاتر برسانند.

«خسرو شهبازی» افزود: مشکلی دیگری که وجود دارد این است که قیمتی که واحدهای تولیدی استان در مناقصات می‌دهند گاهی از سایر استان‌ها بالاتر است و پیمانکاران نیز قیمت پایین را ترجیح می‌دهند.

وی یادآوری کرد: با این وجود حدود 72 درصد خریدی که ما در این بخش انجام دادیم از تولیدات داخل استان و 28 درصد تولیدات خارج استان بوده که از این 28 درصد نیز سهم قابل توجه مربوط به استان کردستان است.

به گفته این مسئول، خرید لوله‌های پلی‌اتیلن یا از سوی کشاورزان و یا پیمانکاران صورت می‌گیرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت