انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

ثبت نام نمایشگاه ملی، بین المللی و تخصصی صنعت آبیاری

نظر به برگزاری نمایشگاه صنعت آبیاری از 15 تا 18 دی ماه، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، در طی نامه ای به اعضای انجمن، خواستار همکاری با شرکت مجری برگزاری نمایشگاه شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، در نامه مهندس بابک دیانت پی، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن آمده است:

احتراماً پیرو نامه 464-95 مورخ 3 مهرماه 1395 با موضوعیت برگزاری نمایشگاه ملی، بین المللی و تخصصی صنعت آبیاری به استحضار می رساند که نمایشگاه مذکور از تاریخ 15 لغایت 18 دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی توسط مجری و برگزار کننده مربوطه (شرکت میلاد مبتکر شرق) برگزار خواهد شد.

به همین منظور از اعضاء محترمی که تمایل به حضور در این نمایشگاه تخصصی را دارند، شایسته است همکاری لازم با شرکت میلاد مبتکر شرق (مجری نمایشگاه) برای ثبت نام و واریز وجه، در دستور کار خود قرار دهند.

 

مهم: اعضای محترم انجمن که تا کنون برای استفاده از فضای نمایشگاهی، اعلام آمادگی نکرده اند و قصد حضور در این نمایشگاه را دارند، می توانند طی تماس با انجمن، آمادگی خود را اعلام کنند تا انجمن با شرکت برگزار کننده، جهت هماهنگی های بعدی را به عمل بیاورد.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت