انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جاکارتا خریدار محصولات پتروشیمی ایران شد

شرکت بازرگانی پتروشیمی (PCC) و شرکت دولتی نفت اندونزی (پرتامینا) تفاهمنامه همکاری در صنعت پتروشیمی امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از فردا نیوز، مسوولان شرکت بازرگانی پتروشیمی با هیاتی از مقام های شرکت پرتامینای اندونزی در تهران دیدار و درباره حوزه های همکاری در صنعت پتروشیمی گفت و گو کردند.

 
به گزارش وزارت نفت، در جریان این دیدار، براساس امضای یادداشت تفاهم همکاری میان شرکت بازرگانی پتروشیمی و شرکت پرتامینا، طرف اندونزیایی موافقت خود را با خرید مستقیم LPG (گاز مایع)، پلیمرها، میعانات گازی و قیر از شرکت بازرگانی پتروشیمی اعلام کرد.
 
همچنین شرکت بازرگانی پتروشیمی، آمادگی خود را برای خرید آروماتیک های تولیدی شرکت پرتامینای اندونزی اعلام کرد.
 
براساس تفاهم انجام شده یک تیم اجرایی متشکل از نمایندگان دو طرف نسبت به برنامه ریزی توسعه فعالیت های تجاری معرفی می شوند تا در زمینه اجرایی شدن توافق ها، اقدام های اجرایی لازم را انجام دهند.
 
مهدی شریفی نیک نفس، مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی در این دیدار با معرفی صنعت پتروشیمی ایران، قابلیت ها، امکانات و سوابق تجاری شرکت بازرگانی پتروشیمی، به جایگاه صادراتی، موقعیت شعب و شرکتهای خارجی این شرکت اشاره کرد.
 
مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی همچنین از آمادگی این شرکت برای توسعه فعالیت های تجاری خبر داد.
 
در هفته های اخیر دو کشور در زمینه صادرات نفت خام و مشارکت اندونزی در بخش بالادستی و مطالعات اکتشافی ذخایر نفتی ایران نیز توافق کرده اند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت