انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه هم اندیشی با موضوع رتبه بندی معاونت آب و خاک جهادکشاورزی برگزارشد

جلسه هم اندیشی در خصوص رتبه بندی معاونت آب و خاک جهادکشاورزی توسط انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزارشد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن ، جلسه هم اندیشی باموضوع رتبه بندی معاونت آب و خاک جهادکشاورزی ، امروز دوشنبه 21 شهریور 1401 از ساعت 13 الی 16 در محل ساختمان شماره 3 تشکل های اتاق تهران برگزار گردید.

این جلسه که با حضور جمعی از اعضای انجمن پیشکسوتان ، کارشناسان و اعضای هیأت مدیره انجمن ، همزمان بصورت حضوری و آنلاین برگزار شد، در خصوص بررسی چالش ها ، فرصت ها و تهدیدهای پیرامون موضوع رتبه بندی معاونت آب و خاک ، تشکیل گردید و طی این جلسه افراد ضمن اعلام نظرات کارشناسی ، بصورت قریب به اتفاق خواستار حفظ رتبه بندی و البته اصلاح و بازنگری در شاخص های رتبه بندی گردیدند.

همچنین در این نشست ، مهندس محسن جمالیان به پیشنهاد رییس هیأت مدیره انجمن ضمن تشریح تاریخچه رتبه بندی معاونت آب و خاک ، به بیان دلایل شکل گیری و نیز اهداف اولیه رتبه بندی در روزهای آغازین پرداخت و در ادامه بر لزوم وجود فرآیند رتبه بندی تاکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه 25 نفر بصورت حضوری و تعداد 18نفر بصورت آنلاین حضور بهم رسانیدند و اکثریت با زمانبندی مناسب نظرات خود را دراین زمینه بیان نمودند .

براین اساس و طبق تصمیم هیأت مدیره ، پس از استماع نظرات سایر افراد در جلسه امروز دوشنبه 21 شهریور ، مقرر گردید با حضور مشاورین انجمن و هیأت مدیره باتفاق پیشکسوتان این صنعت ، نشستی با موضوع رتبه بندی آب و خاک در روز چهارشنبه 23 شهریور 1401 در محل انجمن برگزار گردد.

همچنین پس از جمع‌بندی نظرات مأخوذ امروز و جلسه روز چهارشنبه هفته سوم شهریور ، هیأت مدیره انجمن در نظر دارد تا با طرح یک نظر سنجی از مدیران عامل عضو انجمن ، مبنی بر حذف رتبه بندی ، حفظ رتبه بندی و یا اصلاح فرآیند آن ، پس از مشخص شدن نظرات ، تصمیم نهایی را در این زمینه اتخاذ نماید.

گفتنی است ، در حال حاضر تعداد 201 عضو از اعضای انجمن در وندور لیست معاونت آب و خاک قرار دارند که از این تعداد ، 75 واحد دارای گرید A ، 67 واحد دارای گرید B  و تعداد 59 واحد دارای گرید C می باشند.

گفتگو کنید

1 نظر

  1. قطعا رتبه بندی کما فی سابق باعث فساد ورانت بوده واین رتبه بندی باعث زیان برای بنگاه های کوچکتر میباشد خواهشا برای یکبار هم که شده دست مافیای پلی اتیلن و از این صنعت کوتاه کنید البته اگه بتونین

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت