انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه هیأت مدیره با مدیرکل بخش صنعت و معدن سازمان برنامه و بودجه

این جلسه در خصوص تعدیل کلیه قراردادهای دولتی و مرتفع نمودن نوسانات عرضه و قیمت مواداولیه پتروشیمی ها در در روز یکشنبه ۹۶/۹/۵ برگزار گردید.

پیرو مکاتبات انجام شده از طرف انجمن تولیدکنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن، بادکتر پورمحمدی، معاونت محترم امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، جلسه ای در روز یکشنبه ۹۶/۹/۵ در ساختمان شماره دو سازمان برنامه و بودجه در دفتر جناب آقای مهندس امانی مدیرکل بخش صنعت ومعدن و  آقای مهندس خالصی ،معاونت محترم بخش صنعت و معدن ،باحضور مهندس جمالیان ،مهندس صحاف امین و مهندس مهدوی،تشکیل و در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی عضو انجمن ، ساختار وتعدیل قراردادهای دولتی و همچنین مسائل مربوط به تغییرات سریع و روزانه مواداولیه دریافتی واحدها،مطرح گردید.

 باتوجه به کلیه قراردادهای یکطرفه بسته شده با رودخانه های مرزی و مناطق گرمسیری و با توجه به افزایش ۳۵ تا ۴۰درصدی بهای مواد اولیه در برهه زمانی دوماهه اخیر،تمام واحدهای تولیدی انجمن زیان های هنگفتی را متحمل شده اندو اکثر این شرکت ها با توجه به ضرر هنگفت ،دچار مشکلات مالی شدیدی شده اند که این موضوع منجر به تعطیلی واحدها و از بین رفتن اشتغال کارگران آن ها خواهد شد.

باتوجه به مراتب فوق ،مقرر گردیدکه طی دونامه مشکلات و تعدیل قراردادها ، مسائل دریافت مواد اولیه از بورس و همچنین مشکلات تغییرات روزانه بهای آن ، از طرف انجمن تولیدکنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن ،تهیه و به مقامات سازمان برنامه و بودجه تحویل داده شود تا بتوانند اقدامات لازم را در جهت رفع ضررو زیان واحدهای تولیدی اتخاذ نمایند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت