انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

حمایت ازسازندگان داخلی همگام با انتقال دانش فنی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سازندگان توانمند ایرانی حمایت می کند و از طریق توانمندسازی بخش خصوصی می توان به برنامه های پیش بینی شده در صنعت پتروشیمی دست یافت.

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید برلزوم انتقال دانش فنی با هدف شتاب بخشی در مسیر توسعه  صنعت پتروشیمی اظهارکرد: سازندگان ایرانی از قابلیت های بسیاربالائی برخوردارهستند ومی توانند با همتایان و رقیبان بین المللی خود رقابت کنند اما سازندگان باید قدرت رقابت پذیری خود را افزایش دهند.

 علی محمد بساق زاده افزود: امید است با ارتقای سطح کمی و کیفی تولید تجهیزات و قطعه های مورد استفاده در طرح های توسعه ای پتروشیمی از سوی شرکت های ایرانی بتوانیم نیازهای صنعت را با بهره گیری ازدانش و فناوری روزجهان از طریق شرکت های داخلی تامین کنیم.

 وی تصریح کرد: سطح کیفی بسیاری ازتجهیزات و قطعه های ایرانی مطلوب است اما برای حضور در بازارهای بین المللی و منطقه ای، شرکت های پتروشیمی باید کیفیت تولید و فرآورده های خود را ارتقا دهند و با نگرشی جهانی اقدام به تولید محصول کنند و دراین راستا مجتمع هاباید با فناوری روز جهان و دارا بودن خطوط تولید پیشرفته اقدام به تولید کنند.

بساق زاده با بیان این که از طریق توانمندسازی بخش خصوصی می توان به برنامه های پیش بینی شده در صنعت پتروشیمی دست یافت گفت: انتقال دانش فنی، بومی سازی  فناوری، ساخت داخل تجهیزات و مواد، مورد حمایت کامل وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

وی با بیان این که حمایت از عوامل تولید، حمایت از تولید داخل، اصلاح الگوی مصرف، نوآوری و شکوفایی و تلاش و فعالیت با مصداق کار جهادگونه از رویکردهای اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی است گفت: برنامههای صنعت پتروشیمی بر محور استفاده از توان داخلی با هدف پاسخگویی به نیاز داخل و بازارهای بین المللی تاکید دارد و این شرایط زمینه توسعه این صنعت را فراهم می کند.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت