انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

راه اندازی دو واحد جدید تولید پلی اتیلن شورون فیلیپس در ایالات متحده

دو واحد جدید تولید پلی اتیلن هر یک با ظرفیت 500 هزار تن در سال از سوی شرکت شورون فیلیپس در ایالت تگزاس به بهره برداری رسید.

به گزارش  پایگاه اینترنتی نشریه اویل اند گس ژورنال (ogj)، شرکت شورون فیلیپس کمیکال (CPCC) به تازگی دو واحد تولید پلی اتیلن (PE) هر یک با ظرفیت 500 هزار تن در سال را در اولد اوشن (Old Ocean) ایالات تگزاس راه اندازی کرد.
به این ترتیب نخستین فاز پروژه های پتروشیمی این شرکت در منطقه گلف کوست، به ارزش 6 میلیارد دلار، به بهره برداری رسید. بنا بر اعلام شورون فیلیپس، فناوری اختصاصی این شرکت موسوم به MarTech process در این دو واحد که از تاریخ 19 سپتامبر آغاز به کار کردند؛ مورد استفاده قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش ، به عنوان بخشی از این پرژوه، خط لوله و سیستم ذخیره سازی اتیلن شرکت شورون فیلیپس توسعه یافت تا خوراک واحدهای یادشده تامین شود. تاسیسات جدید که عملیات مکانیکی احداث آن ها در ماه ژوئن تکمیل شد؛ در مجموع قادر به تولید یک میلیون تن رزین پلی اتیلن مارلکس (Marlex PE resin) است. تولیدات این دو واحد برای عرضه به مشتریان مستقر در آمریکای شمالی و صادرات به دیگر بازارهای جهانی اختصاص خواهد یافت.
با وجود تکمیل فاز نخست طرح های توسعه ای پتروشیمی شورون فیلیپس در منطقه گلف کوست، این شرکت اعلام کرد: فاز دوم پرژوه ها در این منطقه که شامل یک واحد کراکر اتان با ظرفیت یک میلیون و 500 هزار تن در سال است؛ به دلیل خرابی های حاصل از طوفان هاروی به تعویق می افتد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت