انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سخنگوی دولت: اجرای بزرگترین طرح آبی – خاکی تاریخ کشور در خوزستان

سخنگوی دولت با اشاره به سفر اخیر خود به اهواز گفت:‌ بزرگترین طرح آبی - خاکی کشور در 550 هزار هکتار از اراضی خوزستان و بخشی از ایلام در مراحل نهایی است.

به گزارش صدا و سیما، محمدباقر نوبخت در ادامه نشست هفتگی با خبرنگاران افزود: این طرح سال 75 در سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان تصویب شد و در سفر رئیس جمهور به این استان در سال 92 دستور تسریع در اجرای آن داده شد.

وی گفت: در بازدیدی که از این طرح داشتم بیش از یکصد و 58 هزار هکتار از زمین های دشت خوزستان نوسازی، تجهیز و به کشاورزان منطقه تحویل شده و به همین میزان نیز طرح در حال اجراست.

نوبخت خاطرنشان کرد: هم اکنون 70 شرکت ایرانی با 10 هزار نفر در 550 هزار هکتار زمین های دشت خوزستان و ایلام در حال کار هستند و انتظار می رود تا دو سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح 9 و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی با روش نوین آبیاری تولید خواهد شد و درآمد سالانه آن 2 هزار و 100 میلیارد تومان است و 300 هزار نفر نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این طرح شاغل خواهند شد.

سخنگوی دولت افزود: با تکمیل طرح بزرگ آبی – خاکی دشت خوزستان مردم بزرگ، متدین و شجاع خوزستان به خواست تاریخی خود در زمینه بهبود و ارتقاء کشاورزی دست خواهند یافت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت