انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد ریالی برای طرحهای آب و فاضلاب استان تهران

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه 41 پروژه در آب و فاضلاب استان تهران اجرا خواهد شد گفت: برای عملیاتی کردن این طرحها 10هزار میلیارد ریال معادل 260 میلیون یورو هزینه برآورد شده است.

علیرضا نوذری‌پور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: استان تهران بزرگترین شرکت خدماتی در سطح خاورمیانه است که ماموریت تامین آب و دفع فاضلاب جمعیت 13 میلیون نفری را  در منطقه خشک و نیمه خشک انجام دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت جدی برای تامین آب شرب و نیز بخش کشاورزی قرار است از منابع خارجی برای 41 پروژه فاینانس خارجی و سرمایه داخلی از خرید تضمینی و بیع‌متقابل و BOT اجرا شود.

نوذری‌پور ادامه داد: در استان تهران برای اجرای 31 پروژه اعتباری بالغ بر 10هزار میلیارد ریال فاینانس خارجی تخصیص یافته و در این خصوص جلسات کارشناسی برگزار شده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: استان تهران یکی از بزرگترین تصفیه‌خانه‌های خاورمیانه را دارد در حال حاضر خروجی این تصفیه‌خانه 8مترمکعب در ثانیه است و در این تصفیه‌خانه انرژی پاک تولید‌ می‌شود به طوری که بیش از 5 مگاوات برق تولیدی از انرژی پاک بوده و اینها موضوعاتی است که زمینه مناسبی را برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی فراهم می‌کند.

نوذری‌پور، از آمادگی سرمایه‌گذاری در بخش انرژی برقآبی خبر داد و گفت: سامانه دوم آب یکی از جذابیت‌هایی است که به عنوان طرحهای اجرایی مطرح شده است همچنین هدررفت آب یکی دیگر از مقوله‌هایی است که با حمایت استاندار و رئیس برنامه‌ریزی استان تهران تمام مراحلی اجرایی را طی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه 41 طرح توسط بخش خصوصی و شرکتهای خارجی اجرا خواهند شد افزود: با حمایت دولت و استفاده از فاینانس خارجی می‌توانیم طرحها را به سرانجام برسانیم.

نوذری‌پور ادامه داد: برای اجرای این طرحها 10هزار میلیارد ریال معادل 260 میلیون یورو هزینه برآورد شده است. 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت