انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سهمیه‌های بهین‌یابی شرکت‌ها به صورت عمومی منتشر خواهد شد

صبح امروز مدیرکل دفتر صنایع غیرفلزی میزبان انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران و همچنین تشکل‌های تخصصی صنعت پلاستیک بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از اینپیا ، صادقی نیارکی، مدیرکل دفتر صنایع غیرفلزی میزبان انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران، انجمن کامپاند و مستربچ ایران، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، جامعه صنعت کفش ایران و… بود. در این جلسه ابتدا همه حاضران دغدغه‌های صنعت را به آقای نیارکی توضیح دادند که از جمله این دغدغه‌ها موانع تامین مواد اولیه، مشکلات صادرات، کاستی‌های سامانه بهین‌یاب و… بود.

 

صادقی نیارکی در این جلسه خبر داد که مقرر شده تمامی سهمیه‌های بهین‌یابی شرکت‌های پلیمری اعلام عمومی شود. هدف از این موضوع نیز کاستن از مقدار دلالی در بازار مواد اولیه است. وی در همین خصوص گفت: سازمان بورس کالا هنوز کاملا با این موضوع موافقت نکرده است اما تلاش می‌کنیم که ظرف چند روز آتی، پس از موافقت سازمان بورس، اقدام به انتشار عمومی سهمیه‌ها نماییم.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت