انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سومین جلسه هیأت مدیره انجمن دوره هفتم برگزار شد

سومین جلسه هیأت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن،سومین جلسه هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن روز شنبه 22 مرداد 1401 از ساعت 11 در محل انجمن برگزار شد.

براین اساس در این جلسه 31 فقره رزومه و درخواست همکاری واصله جهت قبولی سمت دبیر انجمن بررسی گردید.

برخی از رزومه های ارسالی صرفاً دارای توان مدیریتی بسیار خوب و برخی صرفاً دارای توان کارشناسی بسیارخوب و چند نفر هم دارای توان و سابقه قابل توجه در تشکل ها و انجمن های صنفی بودند که در نهایت تعداد 7 نفر از افراد واجد شرایط که دارای توان و تجربه توام کارشناسی و مدیریتی مرتبط و مناسب بودند جهت مصاحبه حضوری انتخاب گردیدند. ضمناً مقرر شد با توجه به سوابق بسیار خوب برخی از افراد دعوت نشده متناسب با تخصص افراد مذکور در صورت تمایل ایشان به جهت حضور در کمیته های تخصصی، دعوت بعمل آید.

در این نشست با تصمیم اعضای هیأت مدیره، آقای مهندس محمدرضا بهشتیان بعنوان سخنگوی هیأت مدیره انجمن انتخاب گردیدند.

همچنین مقرر گردید ضمن مکاتبه با آقای دکتر عباسی معاونت محترم آب و خاک جهاد کشاورزی به جهت تعیین تکلیف رتبه بندی، جلسه ای نیز جهت تبادل نظر در این رابطه برگزار گردد.

در این نشست مقرر گردید، جهت ارتباط اعضای محترم انجمن با بازرس، شماره تلفن همراه و شناسه کاربری در فضای مجازی بعلاوه ایمیل اختصاصی به بازرس محترم اختصاص یابد و ضمن آن صفحه ای مخصوص بازرس در سایت انجمن ایجاد گردد.

همچنین مقرر گردید، از آقایان مدانلو و کلانتری جهت حضور در جلسه آتی هیأت مدیره انجمن دعوت بعمل آید تا در خصوص چگونگی پیگیری مسائل تعدیل در قراردادهای دولتی ، بحث و تبادل نظر گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت