انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سی و سومین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

سی و سومین نشست هیأت مدیره انجمن روز یکشنبه 9تیر 98 از ساعت 12 الی 15 در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ،در این نشست مسائل گوناگونی از قبیل مشارکت درنمایشگاه ایران پلاست ، حضور در نمایشگاه K آلمان ، گزارش نمایشگاه سازگاری با کم آبی ، انتخاب مسئولان کمیته های تخصصی انجمن ،بررسی در خواست عضویت های جدید و نامه های وارده ، مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

گفتنی است در مطالب پیش از دستور سی و سومین نشست هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، موضوع مشارکت در نمایشگاه ایران مطرح شد و مشخص گردید که با رایزنی انجمن ملی پلاستیک ، غرفه ای به مساحت 12متر مربع به صورت رایگان و گروهی در اختیار انجمن قرار خواهد گرفت.

همچنین در ادامه مطالب پیش از دستور جلسه مقرر شد ، در خصوص حضور درنمایشگاه K آلمان نیز پس از استعلام و مقایسه قیمت های آژانس های مسافرتی ، این موضوع توسط هیأت مدیره مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در ادامه این نشست در خصوص نامه یکی از شرکت ها مبنی بر کیفیت مواد کامپاند LDPE ، مقرر گردید راهنمایی های لازم در قالب پاسخ نامه ای تدوین و ار سال گردد.

همچنین ، باتوجه به تقاضای برخی از اعضای انجمن با موضوع درخواست بازرسی مقرر گردید تا دستورالعملی با موضوع بازرسی های خارج از دوره ، توسط انجمن تدوین گردید.

درادامه نشست دیروز ، توسط مهندس دربندی دبیر انجمن ، گزارشی از حضور انجمن در نمایشگاه سازگاری با کم آبی و بازخورد های این نمایشگاه ارائه گردید .

همچنین پیرو نشست قبلی هیأت مدیره انجمن در خصوص بازنگری در انتخاب و انتصاب مسئولان کمیته های تخصصی ، مهندس کشتکاران بعنوان دبیرکمیته استانها ، مهندس بیوک صحاف امین بعنوان دبیر کمیته فنی و استاندارد ، مهندس سعید زمانزاده بعنوان دبیرکمیته آموزش ،دکتر دیانت پی بعنوان دبیر کمیته روابط عمومی و مهندس مهدوی بعنوان دبیر کمیته بازرگانی و حقوقی انجمن انتخاب گردیدند.

درخصوص در خواست عضویت جدید یکی از واحدهای تولیدی نیز مقرر گردید تا مدارک ارسالی توسط مهندس زمانزاده بررسی و به اطلاع سایر اعضای هیأت مدیره انجمن برسد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت