انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سی و هشتمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

سی و هشتمین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه ۱۵مهر 98 از ساعت 9 الی 11 در محل انجمن برگزار گردید.
هیأت مدیره

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ،  در این نشست مسائل گوناگونی از قبیل بررسی ،گزارش پروژه های پژوهشی انجمن ، گزارش عملکرد ششماهه نخست انجمن ، برگزاری کنفرانس بین المللی  ، پرسشنامه رتبه بندی لوله های آبرسانی و آبیاری ساده خارج ازنوبت ، مهلت ارسال پرسشنامه رتبه بندی نوارهای آبیاری ، برگزاری نمایشگاه کشاورزی تهران در دی ماه 98 و سایر موارد مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در ابتدای این جلسه ، توضیحاتی توسط مهندس علیرضا صحاف امین مدیر کمیته استاندارد در مورد پروژه های پژوهشی انجام شده با دانشگاه ها و دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه گردید که براین اساس پیرو تعاملات دو جانبه با اتاق تهران و مذاکرات انجام شده با دکترعشقی دبیر کل اتاق تهران و دکتر ملکی مدیر امور تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران و همچنین پیرو گزارش ارایه شده در خصوص اقدامات بعمل آمده در پروژه های پژوهشی به حضور دکترعشقی و دکتر ملکی  ، با موافقت ایشان با اعطای کمک های مالی در خصوص پروژه های پژوهشی انجمن ، در این خصوص مبلغ 200میلیون ریال اعتبار از سوی اتاق تهران به پروژه های پژوهشی انجمن اختصاص یافت .

همچنین با توجه به اهمیت نقش و موضوع این پروژه های پژوهشی ، با معرفی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن  توسط دکتر عشقی به سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران ، بازدیدی از این سازمان توسط مهندس علیرضا صحاف امین مدیر کمیته استاندارد مهندس دربندی دبیر انجمن  انجام شد که در همین رابطه مقرر گردید ، فضایی اختصاصی برای انجمن در مرکز مزبور واقع در احمد آباد مستوفی اختصاص یابد تا به جهت احداث آزمایشگاه یا مرکزی برای تحقیق و بررسی پروژه های پژوهشی انجمن ، مورد استفاده قرار بگیرد .

همچنین درادامه نشست هیأت مدیره ، در مورد برگزاری کنفرانس تخصصی بین المللی قرار بر این شد کارگروهی جهت شروع کار تشکیل گردد.

در مورد برگزاری نمایشگاه کشاورزی تهران در دی ماه 98 مقرر شد تافضای وسیع تری برای برگزاری کارگاه های آموزشی ، در اختیار انجمن قرار گیرد تا ضمن برگزاری نمایشگاه ، سمینارهای تخصصی آموزشی نیز در غرفه انجمن برگزار گردد.

در مورد مناقصه شهرک های صنعتی قزوین نیز مقررشد تا نامه ای توسط مهندس صحاف امین ریاست هیأت مدیره انجمن به دکتر صادقی نیارکی معاونت صنایع وزارت صمت ارسال گردد .

دراین نشست مقررگردید ، رتبه بندی شرکت های درخواستی لوله های آبرسانی و آبیاری ساده به صورت خارج از نوبت با فرم های سال 1396 انجام شود و به شرکت ها اطلاع رسانی شود که مدت زمان اعتبار این رتبه بندی ها تا سال 1399 می باشد.

در مورد رتبه بندی نوارهای آبیاری نیز مقرر گردید ، پرسشنامه ها تا پایان مهرماه 98 ارسال و رتبه بندی از اول دی ماه آغاز گردد.

گفتنی است ، گزارش عملکرد ششماهه نخست انجمن نیز از قبیل دوره های آموزشی و جلسات پروژه های پژوهشی انجمن در قالب پاورپوینت توسط دبیر انجمن به اطلاع اعضای هیت مدیره انجمن رسید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت