انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سی و هفتمین جلسه هـیأت مدیره انجمن برگزار شد

سی و هفتمین جلسه هـیأت مدیره انجمن امروز شنبه 16شهریور 98 از ساعت 9 الی11 در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، در این نشست مسائل گوناگونی از قبیل بررسی درخواست تعدادی از اعضا درخصوص زمانبندی بازرسی و رتبه بندی معاونت آب و خاک جهادکشاورزی، مبلغ حق ورودی اعضای جدید، زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن و نامه های وارده مورد بحث و تبادل نظر واقع گردید.

گفتنی است ، درابتدای این نشست و درمطالب پیش از دستورجلسه توضیحاتی توسط مهندس علیرضا صحاف امین در مورد کارگروه آب آشامیدنی و همکاری با سازمان آب و فاضلاب کشور ارائه شد.

همچنین ، با توجه به درخواست تعدادی از اعضا ، در مورد بازرسین و زمان رتبه بندی سال  1398به دلیل شرایط اقتصادی و مشکلات واحد های تولیدی ، مقرر شد که مشکلات مربوطه طی نامه ای به اطلاع معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی رسانده شود.

در مورد حق ورودی اعضای جدید نیز مقررشد که مبلغ ورودیه بدون افزایش و به همان میزان سال قبل منظور گردد.

همچنین ، زمان مجمع عمومی سالیانه انجمن ، روز چهارشنبه 29 آبان سال 1398 تعیین گردید و مقرر شد که موارد اصلاحی در صورت نیاز توسط دبیر انجمن تهیه و در جلسه بعدی به اطلاع هیأت مدیره رسانده شود.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت