انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سی و پنجمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

سی و پنجمین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 14مرداد 98 از ساعت 11 الی 13در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در این نشست مسائل گوناگونی از قبیل بررسی نتایج پروژه های تحقیقاتی انجمن با موضوع کلر و مستربچ ، برگزاری سمینار علمی تخصصی ، اخذISO9001 توسط انجمن و نامه های وارده مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در ابتدای این نشست گزارشی در خصوص جلسه مشترک با دکترعشقی دبیرکل اتاق بازرگانی تهران و مهندس ملکی معاونت تشکلهای اتاق تهران ، توسط مهندس علیرضا صحاف امین دبیر کمیته استاندارد انجمن ارایه گردید که از نتایج این نشست به همکاری در طرح های دانشگاهی ، همکاری با سازمان پژوهش های صنعتی و برگزاری ادوار آموزشی مشترک ، می توان اشاره کرد.

همچنین درادامه جلسه ، در پیرامون نتایج پروژه های تحقیقاتی انجمن با موضوع کلر و مستربچ گزارشی توسط دبیر کمیته استاندارد انجمن ارایه گردید و همچنین پیشنهاد برگزاری سمیناری تخصصی در حوزه لوله و اتصالات پلی اتیلن در بهمن ماه سال جاری پیشنهاد شد.

گفتنی است ، مهندس غرضی از شرکت PFP باتفاق همراهان در جلسه هیأت مدیره انجمن حضور پیدا کردند و مطالب ایشان در خصوص ارزش گمرکی محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن مورد توجه هیأت مدیره انجمن قرارگرفت.درپی بررسی موضوع کاهش ارزش گمرکی محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن ، آنالیز قیمت های مناقصات توسط مهندس مهدوی ارایه شد و مقررگردید مجددا نامه ای با موضوع کاهش ارزش گمرکی محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن توسط دبیر انجمن به دایره ارزش سازمان گمرک کشور ارسال و این موضوع پیگیری گردد.

همچنین ، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه اخذ ISO9001 توسط دبیر انجمن به هیأت مدیره ارایه گردید و مقرر شد چارت سازمانی و سایر موارد به اعضای هیأت مدیره اطلاع رسانی گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت