انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

عرضه تولیدات گروه صنعتی وحید در نمایشگاه

گروه صنعتی وحید در نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از ایسنا، محصولاتی که گروه صنعتی وحید عرضه می‌کند، شامل پوش‌فیت، لوله‌های پکس، پلی‌فیت، پلی‌اتیلن و کاروگیت و PP-R است.

 

این مجموعه در تولید و عرضه سیستم‌های لوله‌کشی پلیمری متشکل از سه شرکت تولیدی است که در شهرک صنعتی شورمست، سوادکوه مازندران و شهرک صنعتی بزرگ شیراز مستقر هستند.

 

 

 

گروه صنعتی وحید اعلام کرد: این برند محصولات خود را با به‌روزترین ماشین‌آلات تولیدی و با استاندارهای روز ایران و جهان (دارنده گواهینامه فنی از موسسه SKZ آلمان، دارنده نشان استاندارد ملی، دارنده گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان، پروانه ساخت و بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گواهینامه تست صدا از موسسه Fraunhofer آلمان و تائیدیه مقیاس نانو از موسسه کفا، بیمه تضمین کیفیت از شرکت بیمه آسیا و…..) عرضه می‌کند.

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و شرکت نمانگر مجری برگزاری این رویداد بود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت