انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مجمع عمومی عادی و مجمع فوق العاده انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار شد

صبح امروز (شنبه 7 آذرماه 1394) مجمع عمومی عادی و مجمع فوق العاده انجمن برای رسیدگی به دستور کار ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره، بررسی صورت مالی انجمن منتهی به 31 شهریور 1394، انتخاب بازرس اصلی و علی البدل، تعیین روزنامه کثیرالانتشار انجمن و موضوع بررسی عضویت در اتاق بازرگانی ایران در هتل المپیک برگزار شد

صبح امروز (شنبه 7 آذرماه 1394) مجمع عمومی عادی و مجمع فوق العاده انجمن برای رسیدگی به دستور کار ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره، بررسی صورت مالی انجمن منتهی به 31 شهریور 1394، انتخاب بازرس اصلی و علی البدل، تعیین روزنامه کثیرالانتشار انجمن و موضوع بررسی عضویت در اتاق بازرگانی ایران در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، در ابتدای جلسه، دیانت پی با خیرمقدم به اعضای انجمن، برای تشکیل هیئت رییسه مجمع، نظرخواهی کرد و بر اساس اکثریت آرا، جمالیان به عنوان رییس، صحاف امین، نایب رییس، کریم صادق پور ناظر اول، مسعود رشیدی ناظرم دوم و حسین محمدی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.

با انتخاب هیئت رییسه، نخستین بند دستور جلسه یعنی گزارش هیئت مدیره توسط جمالیان قرائت شد. سپس، خانم رفیعی حسابدار انجمن، صورت های مالی منتهی به 31 شهریور 1394 را قرائت کرد و بعد از وی، افشار بازرس انجمن نیز گزارش خود را قرائت کرد و صورت های مالی را مورد تأیید قرار داد.

مجمع، صورت های مالی انجمن را با اکثریت آرا تصویب کرد تا نوبت به انتخاب بازرس اصلی و علی البدل برسد.

برای انتخاب بازرس، با نظارت نماینده وزارت کار، تعرفه های رأی بین اعضای انجمن توزیع شد و پس از ریختن آرا به صندوق، علی اکبر رامین افشار با 88 رأی به عنوان بازرس اصلی و مجتبی حصاری با 19 رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. روزنامه اطلاعات نیز کماکان به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انجمن با اکثریت آرا باقی ماند.

با انتخاب بازرس، مجمع عمومی عادی انجمن پایان گرفت و مجمع فوق العاده با دستور کار عضویت انجمن در اتاق بازرگانی ایران آغاز شد. بعد از بحث و بررسی، مجمع با تغییر اساسنامه موافقت کرد و به جز عضویت انجمن در اتاق بازرگانی ایران، سایر تغییرات پیشنهادی هیئت مدیره مورد تأیید و تصویب مجمع قرار گرفت.

تجلیل از اعضای انجمن به دلیل همکاری بخش پایانی مجمع فوق العاده بود و در این بخش، از خدمات توکلی، دبیرکل سابق انجمن قدردانی و تجلیل شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت