انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مذاکره با اروپاییها برای طرحهای توسعه پتروشیمی مارون

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مارون از مذاکره با اروپایی برای طرحهای توسعه ای این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از پترون، سید رحیم شریف موسوی، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مارون با اشاره به تغییرات ایجاد شده در دوره پسابرجام به مذاکره با کشورهای مختلف اروپایی برای انجام طرحهای توسعه ای این شرکت اشاره کرد و گفت: رایزنی با آنها برای توسعه طرحهای بالادستی، پایین دستی و میان دستی که از پارسال آغاز شده است، تداوم دارد.

 

وی اظهار امیدواری کرد این مذاکرات به نتایج مناسبی منجر شود.

 

شریف موسوی با اشاره به عملکرد تولیدی پارسال شرکت پتروشیمی مارون اظهار کرد: پارسال ٩٧ درصد از ظرفیت شرکت به تولید منجر شد و کمتر از ۴٠ درصد آن به کشورهای خارجی صادر شد.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون همچنین از برنامه ریزی برای افزایش تولید و صادرات امسال این شرکت خبر داد.

 

شرکت پتروشیمی مارون برای اجرای الفین هفتم تاسیس شد و با اجرای این طرح که یا ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون و ١٠٠ هزار تن پلی اتیلن در زمره بزرگترین الفین ها در جهان است. برای نخستین بار در کشور +٢C ( اتان ) از گاز طبیعی استحصال شده، طی فرآیندهایی به مواد الفینی، فرآورده های پلیمری و شیمیایی بدل می شود.

 

مجتمع پتروشیمی مارون در زمینی به مساحت ١٠٢,۵ هکتار و در ٢ منطقه جغرافیایی کریت کمپ اهواز و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار دارد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت