انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مصاحبه مدیر شرکت بوزانو Bausano & Figli s.p.a ایتالیا در مورد آینده صنعت اکستروژن لوله های پلی اولفینی

سایت معتبر پلاستیک مدیا طی مصاحبه ای با کلمنته بوزانو معاون کل شرکت Bausano & Figli s.p.a به بررسی افق های پیش رو و چالش های صنعت ماشین آلات اکسترودر لوله های پلی اولفینی پرداخته که درا ادامه از نظر می گذرانید.

با توجه به عدم امکان شرکت بسیاری از شرکت های تولیدی در نمایشگاه ها و رویدادهای خارج از کشور در سال 2020 بخاطر مساله ویروس کرونا و گران شدن قیمت ارز در سال 99 ، انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن سعی در جمع آوری و اشتراک مجلات مهم این صنعت و به اشتراک گذاری آنها برای استفاده تولید کنندگان و سایر ذینفعان نموده است. که امید است باعث ارتقای کیفی و به روز رسانی اطلاعات صنعتی کارشناسان این صنعت گردد . افراد علاقمند می توانند به زودی در بخش آرشیو اطلاعاتی سایت انجمن نسبت به دانلود و استفاده از این مجلات اقدام نمایند .

شرکت بوزانو از قدیمی ترین شرکت های اروپایی تولیدکننده اکسترودرهای لوله های پلی اولفینی با قدمت 70 سال می باشد .
مصاحبه پیوست با معاونت کل این شرکت آقای کلمنته بوزانو که از نسل سوم این شرکت هستند توسط جیم کلارک از سایت پلاستیک مدیا در ماه ژوئن 2020 انجام پذیرفته است که مهمترین نکات آن در زیر جمع آوری گردیده است و علاقمندان به مطالعه بیشتر می توانند به لینک این مصاحبه که در ادامه خواهد آمد ، مراجعه نمایند .
مهمترین نکات این ارائه موارد زیر می باشد :
– این شرکت توسط پدر بزرگ آقای کلمنته در سال 1946 با هدف باز ساخت صنعت ایتالیا بعد از جنگ جهانی تاسیس گردیده است
– شرکت بوزانو در سال 1990 وارد مدیریت نسل سوم گردیده است و در بدو ورود این شرکت وارد استراتژی گسترش تولید در نقاط مختلف برای بازارهای در حال رشد و کشورهای نوظهور صنعتی گردید.
– این شرکت در سال 1999 کارخانه تولیدی خود را در سائوپائولو برزیل و در سال 2011 با همکاری شرکت راجو هند کارخانه تولید خود را در هند جهت گسترش جغرافیایی تولید محصولات در بازارهای جدید افتتاح نمود .
-در حال حاضر ، هزینه های انرژی سومین هزینه مهم در ترازنامه های سالانه شرکت های تولید کننده قطعات پلاستیک می باشد و با توجه به این موضوع ، نیاز به حرکت شرکت های تولید کننده ماشین آلات به سمت تولید ادوات با مصرف انرژی کمتر می باشد . در این راستا این شرکت با استفاده از موتورهای MOTORS i and 4 و گیربکس های جدید Multidrive موفق به کاهش 30 تا 35 درصدی مصرف انرژی مصرفی گردیده است .
– یکی از مهمترین چالش های پیش رو در صنعت اکستروژن ، طراحی جدید ماشین آلات بر طبق شاخص های طراحی پایدار و کمترین اثرات محیط زیستی می باشد و برای تحقق این موضوع می بایست تمامی فرایندهای کارخانجات تولید ماشین آلات با این روند هماهنگ گردد تا به هدف پایداری در طراحی و تولید ماشین آلات دست یافت.

متن اصلی مصاحبه را از طریق لینک ذیل مطالعه نمایید:
https://www.plastikmedia.co.uk/hotseat-clemente-bausano-bausano-figli-spa/

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت