انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

موفقیت ایران در نصب سقف دستگاه مخزن ذخیره پتروشیمی

متخصصان داخلی کشورمان عملیات نصب سقف یکی ازسه دستگاه مخزن ذخیره محصولات ال پی جی به ظرفیت 18 هزار مترمکعب، را به روش بالا بردن با فشار هوا ( Air raising) با موفقیت کامل انجام دادند.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، طی این عملیات اجرایی، تحت تمهیدات ویژه، سقف 250 تنی مخزن با قطر35 متر با استفاده از فنهای دمنده بر روی بالشتکی از هوا شناور شد و ظرف مدت 3 ساعت به واسطه نیروی ناشی از فشار هوا به موقعیت اتصال در ارتفاع26 متری انتقال یافت و با موفقیت نصب شد.

این عملیات در ادامه روند احداث مجتمع پتروشیمی مخازن سبز عسلویه (AGTP) متعلق به شرکت ساتا، واقع در فاز دوم پتروشیمی های عسلویه صورت گرفته است.

مجتمع پتروشیمی مخازن سبز عسلویه با وسعت47 هکتار به عنوان مجموعه مخازن متمرکز ذخیره صادراتی، به منظور انبار و صادرات انواع محصولات پتروشیمی تولیدی در فاز دوم پتروشیمیهای عسلویه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومى شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه، همچنین همه مراحل ساخت و نصب مخازن این مجتمع، به دست متخصصان داخلی و مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی روز دنیا در حال اجراست.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت