انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX)

نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX) از ۰۸ الی ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX) به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و فاضلاب برپا می گردد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند. حضور شرکت های الکتریکی برجسته، تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات در این نمایشگاه، فرصتی را برای شرکت کنندگان جهت آشنایی با فن آوری و تکنیک های جدید، تبادل نظر و بحث فراهم می کند. در این راستا مجری این نمایشگاه قصد دارد با رویکردی متفاوت خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید. هدف از برگزاری این رویداد بزرگ، برداشتن گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندی های این صنعت در ایران و جهان می باشد.

به اطلاع متقاضیان محترم می رساند شروع ثبت نام پانزدهمین نمایشگاه بین صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران از طریق مراجعه به سایت اختصاصی نمایشگاه به آدرس www.watex.ir می باشد.

کلیه مراحل ثبت نام از طریق سایت امکان پذیر خواهد بود و در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ تماس حاصل فرمائید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت