انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط – عمان

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط-عمان، بهمن1395 در مسقط عمان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط – عمان، 4 تا 8 بهمن ماه 1395 برگزار می شود.

گفتنی است که این نمایشگاه توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و با محورهای:

سنگ های ساختمانی و تزئینی، بتن، کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات بهداشتی، لوازم آرایشی و بهداشتی و سلولزی، پزشکی، دندان پزشکی، دارویی و تجهیزات پزشکی، آهن، فولاد، آلیاژهای فولادی، درب و پنجره و شیشه، تجهیزات نیروگاه های برق، سیم و کابل، روشنایی، آسانسور، بالابر، موکت و کف پوش، فرض ماشینی، لوازم خانگی، منسوجات، کیف و کفش و محصولات چرمی، مبلمان، فراورده های مربوط به حوزه نفت و گاز، پتروشیمی، رنگ و رزین، چسب، عایق، لوله و اتصالات، پوشش های سقف و دیوار، قطعات پیش ساخته، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری، مواد غذایی، تجهیزات و ادوات کشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی و فراوری، خودرو وقطعات خودرو، لاستیک و پلاستیک، تجهیزات و ماشین آلات وابسته برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای دریافت و تکمیل فرم شرکت در نمایشگاه بر روی اینجا کلیک نمایند.

همچنین علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره های 22662685، 21912309، 2191409 و نمابر  22662684 و 22662747  و یا ایمیل overseas@iranfair.com تماس حاصل فرمایند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت