انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

همایش ملی نقش رئولوژی در فناوری های مرتبط

دومین همایش ملی یک روزه نقش رئولوژي در فناوري هاي مرتبط از سوي انجمن رئولوژي ایران در روز سه شنبه دوم خرداد ماه 1396 در دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولید کنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن ، در پی برگزاری  موفق اولین همایش ملی در خردادماه سال گذشته، هیئت مدیره انجمن رئولوژی در نشست خود مقرر کرد تا دومین همایش ملی را نیز برگزار کند. این همایش قرار است با پذیرش مقاله و ارائه آن به شکل پوستر همراه باشد. بنابراین از کلیه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران مراکز علمی و صنعتی و متخصصان دعوت میشود تا با حضور خود و ارسال مقاله در برگزاری هر چه پربارتر این همایش نقشآفرینی کنند. لازم به ذکر است، سخنرانیهای کلیدی از سوی متخصصان شاخص علم رئولوژی در زمینههای موضوعی همایش به همراه کارگاه رئومتری به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

گفتنی است در روند برگزاری این دوره ، بحث نقش رئولوژی در تولید و خواص لوله های پلی اتیلن  PE100 با سخنرانی دکتر غلامرضا پیرچراغی از دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید وهمچنین به سایت ذیل مراجعه نمایید.

 

09394029072- 44787060-64542437

www.ir‐sor.com

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت