انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

وایندرهای لوله های پلی اتیلنی تا سایز 250 میلیمتر

شرکت ایتالیایی FB Balzanelli از افزایش تقاضا جهت خرید وایندرهای بزرگ لوله های پلی اتیلنی سایز 90 تا 250 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از آقای آنجلو پاگانیزا مدیر فروش منطقه ای شرکت ایتالیایی FB Balzanelli ، این شرکت درخواست های زیادی جهت خرید وایندرهای بزرگ لوله های پلی اتیلنی از سایز 90 تا 180 میلیمتر و در چند مورد تا سایز 250 میلیمتر دریافت نموده است .

علت این افزایش تقاضا کاهش تعداد محل اتصال در خطوط لوله و ارزان نمودن قیمت و کاهش زمان عملیات نصب و کارگذاری لوله های خطوط انتقال آب می باشد . همچنین تولید اینگونه لوله می تواند باعث کاهش احتمال نشتی ناشی از عملیات اجرایی نادرست نصب اتصالات و جوش لوله ها گردد .

دو مدل TR3510PE  و TR3515PE از جدیدترین مدل های این نوع جمع کننده ها می باشد که قابلیت هایی مانند دایره سازی لوله جهت جلوگیری از بیضی شدن و کنترل بیضی شدن  ، تسمه پیچ نمودن اتوماتیک لوله ها را دارا می باشند.

بنظر می رسد این نسل وایندر ها می تواند فرصت های جدیدی برای لوله های پلی اتیلنی جهت استفاده در خطوط لوله تا سایز 250 بوجود بیاورد که امید است بتوان زمینه استفاده از این تکنولوژی در داخل کشور و بومی سازی آن محیا گردد .

به پیوست تصاویری از این وایندرها با آپشن های مربوط بهمراه کاتالوگ جهت استفاده تولیدکنندگان تقدیم میگردد:

TR3515PE MSR – Excellence Series

TR3510PE MSR – Excellence Series

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت