انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پانزدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن برگزار شد

پانزدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 11تیر 97 ازساعت 10 الی 13 در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، پانزدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن امروز دوشنبه 11تیر 97 برگزار گردید.

دراین نشست ، مسائل گوناگون انجمن مورد بحث و بررسی قرارگرفت و همچنین باحضور رییس کمیته استاندارددر این نشست و نمایش پاورپوینت توسط مهندس علیرضا صحاف امین ، ابتدا اهداف گروه پژوهشی اعلام شد و پس از آن نیز یک گروه از مدیران کنترل کیفیت شرکت های عضو به عنوان اعضای گروه علمی معرفی گردیدند.  

 

درادامه این نشست، با حضور مهندس صاحب نسق مدیرعامل شرکت گسترش پلاستیک ، در مورد وضعیت مواد اولیه، قیمت های عرضه و مقدار عرضه تبادل نظر گردید که در این بخش مقرر شد شرکت هایی که هنوز تعهد به پرداخت محصول در پروژه رودخانه های مرزی دارند به صورت جمعی در سازمان برنامه و بوجه حضور یافته و پیگیر مکاتبات و مطالبات باشند.

 

همچنین ،با حضور مهندس گرجی معاونت فنی آب و خاک در این نشست، گزارش کاملی از روند تغییرات قیمتی مواد اولیه و نرخ ارز به ایشان ارائه گردید.

 

شایان ذکر است ، در این نشست ، مقرر شد نامه ای برای جهاد کشاورزی ارسال شود و فرم هاى رتبه بندى کارخانجات تولیدى نوار هاى ابیارى ولوله هاى ابیارى قطره اى تا آذر ماه 1397 تصویب گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت