انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پتروشیمی جم در آستانه ورود به بورس استانبول

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی جذب منابع و ورود شرکت‌های زیرمجموعه صندوق به بازار سرمایه را از برنامه‌های سال 95 این شرکت دانست.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از دنیای اقتصاد، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی جذب منابع و ورود شرکت‌های زیرمجموعه صندوق به بازار سرمایه را از برنامه‌های سال 95 این شرکت دانست. شهشهانی در بازدید از غرفه «دنیای اقتصاد» در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: سال گذشته با هدف تخصصی کردن، تشکیل 6 هلدینگ انرژی، صنعت و معدن، مالی و بانکی، ساختمانی، غذایی، دارویی و حمل‌ونقل و گردشگری را در برنامه داشتیم و اکنون در بخش نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت جدی‌تری را آغاز کردیم. وی هدف از این کار را افزایش قدرت چانه‌زنی و کار تخصصی برای رشد فعالیت‌های اقتصادی شرکت دانست. وی گفت: اکنون 187 شرکت داریم که برخی از آنها بابت رد دیون دولت به شرکت داده شده و زیان‌ده هستند اما حدود 60 شرکت از این تعداد تحت کنترل صندوق بازنشستگی از نظر مدیریتی هستند. وی افزود: سال گذشته سهام خود را در دو شرکت پتروشیمی افزایش دادیم تا بتوانیم از مزایای آنها استفاده کنیم. شهشهانی در ادامه گفت: با مذاکراتی که با بورس استانبول داشتیم در‌صدد هستیم پتروشیمی جم را وارد بورس این کشور کنیم. به گفته وی توافق‌های اولیه در این زمینه صورت گرفته اما باید یک موسسه حسابرسی بین‌المللی گزارش‌های مالی پتروشیمی جم را برای این ورود بررسی کند. معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی همچنین از ورود شرکت نفتکش، پلی‌پروپیلن جم و شرکت‌های استانی پگاه به بازار سرمایه خبر داد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت