انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پنجاهمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

پنجاهمین نشست هیأت مدیره انجمن امروز دوشنبه 7 مهر در محل انجمن با حضور تمامی اعضای هیأت مدیره از ساعت 9 الی11 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، درابتدای این نشست در مطالب  پیش از دستور توضیحاتی توسط مهندس زمان زاده در خصوص وضعیت قیمت پایه مواداولیه و میزان رقابتهای مواداولیه اولیه پلیمری در بورس کالا توضیحاتی ارائه گردید ودر ادامه مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره انجمن در خصوص مشکل اصلی قیمت گذاری مواداولیه که مرتبط با نرخ ارز نیمایی می باشد نکاتی را بیان نمود که در این بین بهترین راهکار برای حل مشکلات موجود دراین زمینه ، تغییرشیوه قیمت گذاری عنوان شد.

در ادامه این نشست ، پیرامون نظرخواهی در مورد بازنگری استاندارد 2-14427 حذف نوارشناساگر و کلیت موضوع کلاف شدن لوله های با قطر بالاتر از 110 میلیمتر به شرط رعایت SDR و در نظرگرفتن شرایط حمل و نقل جاده ای ، مورد تایید قرارگرفت.

همچنین در این جلسه ، گزارش دوره های آموزشی برگزار شده در انجمن توسط دبیر انجمن ارائه گردید و سپس توسط مهندس علیرضاصحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن در خصوص جلسه برگزار شده با نظام مهندسی ساختمان تهران نکاتی ارائه گردید که در مورد مشارکت تدوین استانداردها ، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی و همکاری در تهیه چک لیست مهندسین ناظر، در جلسه هیأت مدیره انجمن بحث و تبادل نظر گردید.

از تصمیمات مهم این نشست ، تصمیم گیری در خصوص میزان حق عضویت برای سال مالی 1399-1400 بود که براین اساس مقرر گردید با توجه به موقعیت اقتصادی کنونی کشور این مبلغ بدون هیچ گونه افزایش ، طبق میزان سال مالی گذشته باشد.

 

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت