انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پنجاه و دومین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

پنجاه و دومین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 24 آذر از ساعت 10 الی 12 به صورت مجازی برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، درابتدای این نشست و در مطالب پیش از دستور جلسه مطالبی توسط مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره انجمن با موضوع وضعیت عرضه و قیمت های مواداولیه و اخبار مربوطه ارئه گردید.

در ادامه توسط دبیر انجمن در خصوص انتخاب انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن توسط وزارت صمت بعنوان تشکل برتر در توضیحاتی ارائه شد و ریاست هیأت مدیره انجمن کسب این موفقیت شایان را به همه اعضای انجمن ، هیأت مدیره و دست اندرکان این حوزه در انجمن تبریک گفت.

همچنین در خصوص نوع مواد اولیه مصرفی در شبکه های گازرسانی نیز مقرر گردید که جلسه ای با حضور مهندس سعید زمانزاده و مهندس بیوک صحاف امین باتفاق مدیران شرکت ملی گاز ایران درپیرامون موضوعات فی مابین برگزار گردد.

دراین نشست ، گزارشی توسط مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن ، در مورد موضوعات مطرح شده در کارگروه شبکه آب و فاضلاب در مورد مقایسه لوله های پلی اتیلن با لوله های چدن سبک ، ارائه شد که دراین راستا مقرر گردید که پاسخ کارشناسی پس از تایید هیأت مدیره ارسال گردد.

همچنین در خصوص ادامه روند استاندارد سازی مواداولیه موردمصرف در لوله های آبیاری و برگزاری جلسه مشترک با تولیدکنندگان کامپانددر این بخش ، توضیحاتی توسط رییس کمیته استاندارد انجمن بیان شد.

گفتنی است درادامه این جلسه که به صورت مجازی برگزار گردید ، نامه های دریافتی و درخواست عضویت شرکت های متقاضی مورد بررسی اعضای هیأت مدیره قرارگرفت .

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت