انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پنجاه و سومین جلسه هیأت مدیره انجمن برگزار شد

این نشست از ساعت 8 الی 10:30 امروز دوشنبه 17 مهر 96 در محل دائمی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، دراین نشست که از ساعت 8 صبح آغاز گردید مباحث گوناگونی از قبیل تعیین مکان برگزاری مجمع عمومی و زمانبندی اطلاع رسانی این مجمع،  تنظیم ابلاغیه برای اعضای انجمن در خصوص بررسی و مقایسه مواد اولیه با مشخصات اعلامی پتروشیمی ها ، پیگیری فرآیند رتبه بندی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، واگذاری اعلان قیمت لوله های پلی اتیلن به کمیته بازاریابی و روابط عمومی ، ادامه روند رتبه بندی اعضا پس از مشخص شدن فرمت استاندارد قراردادهای جهاد کشاورزی و وضعیت عرضه  پتروشیمی ها و برگزاری جلسه با کمیسیون اقتصادی مجلس و انجمن کارفرمایی پتروشیمی پیرامون موضوع عرضه پتروشیمی ها ، از اهم موضوعات مطروحه در این نشست بود.

همچنین آقایان سالار رضایی و  علیرضا صحاف امین با حضور دراین نشست ، پیرامون نمایشگاه سیستم های نوین آبیاری و برگزاری همایش و کارگاه های جانبی این نمایشگاه ، به  بحث و گفتگو پرداختند.

 

شایان ذکر است ، این نمایشگاه در فاصله زمانی 21الی 24 دی ماه وبا مساحت7000متر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران مربع برگزار خواهد شد که در همین راستا کارگروهی جهت پیگیری امور نمایشگاهی در انجمن تشکیل وهمچنین نحوه ثبت نام جهت اخذ غرفه و مشارکت فعالان صنعتی ، به زودی توسط روابط عمومی انجمن اطلاع رسانی می گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت