انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پنجاه و سومین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

پنجاه و سومین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 6 بهمن از ساعت 9 الی 11 به صورت حضوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، درابتدای این نشست جلسه مشترک با اعضای محترم هیأت مدیره فدراسیون صنعت آب ، آقایان دکتر سعیدآبادی ، حاج کریم ، حاجی زوار و مسگرپور برگزار گردید و در مورد موضوعات مشترک از جمله انجام پروژه های ملی در حوزه آب و آبفا بحث و تبادل نظر گردید و در ادامه پیرو مذاکرات انجام شده مقرر گردید کارگروهی مشترک تشکیل و موارد مربوط به پروژه های نیمه تمام و یا خام در سطح کشور تهیه گردد و همکاری مشترک در زمینه انجام پروژه ها از قبیل تأمین مالی و راهکارهای پیشبرد آن و سایر موارد در جلسه بعدی که طی یک ماه آینده برگزار خواهد شد ، بررسی گردد.

همچنین گزارشی توسط مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن در رابطه با روند اجرایی پروژه های پژوهشی انجمن ارائه گردید

گفتنی است در مورد بدهی حق عضویت واحدهای عضو انجمن در سال های گذشته و همچنین سال مالی 98-99 نیز مقرر گردید که پیگیری لازم در این خصوص انجام و گزارش آن در جلسه بعدی هیأت مدیره ارائه گردد.

در ادامه این جلسه بررسی در خواست عضویت های جدید و تعیین بازرس به جهت بازرسی خارج از نوبت واحدهای متقاضی رتبه بندی معاونت آب و خاک و بررسی نامه های وارده در دستور کار قرارگرفت .
شایان ذکراست در این نشست ، مقرر گردید با توجه به نظرسنجی بعمل آمده از اعضای انجمن در خصوص برگزاری مجمع ، این مهم بصورت حضوری و در زمان مناسب انجام گیرد .

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت